Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2015 09:23 - Тематичната анализ "Младите хора на пазара на труда"
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 272 Коментари: 0 Гласове:
0



 Не желание за работа и днес изглежда утопична визия в ситуация, в която почти един на всеки петима млади Първи никакви възможности за заетост в страната. С прогнозите на Централната статистическа служба, обаче, това показва, че вече през 2020 г. тя става реална. Реализацията на потенциала на младите поколения на служителите до голяма степен ще зависи от това как дружествата за управление. Тя е точно, посветена на най-новия тематичен анализ Отговорен бизнес форум "МЛАДОСТТА НА ПАЗАРА НА ТРУДА".   Представители на поколение Y през 2025 г., за да доминират на пазара на труда. Всеки четвърти служител ще бъде представител на поколението на хората, родени през последното десетилетие на социализма, набира образование през 90-те и навлиза в зряла възраст в новия век, следователно, също известен като Milenialistami. Много скоро се присъедини от едно поколение Z - по-младите, родени след 1995 година. Въпреки че се очакваше, голяма влиянието на тези хора на пазара на труда в бъдеще, при сегашните обстоятелства изглежда да е незабелязано от потенциални работодатели. Една от причините за това може да бъде техния специфичен начин на живот и отношение към работата.   Както е показано на тематичен анализ "МЛАДЕЖТА НА ПАЗАРА НА ТРУДА" Отговорни представители на бизнес форум на поколенията Y и Z, много повече, отколкото техните по-възрастни колеги оценяват на баланса между личния и професионалния живот. Те не се прикрепят към работата си, и те го променят на всеки 3 години. Безразлични са ценностите, представлявани от дружеството и техните дейности в рамките на корпоративната социална отговорност (КСО). Освен това, новите работни места може да донесе уникални стойности, наричани също правомощия на бъдещето. Те включват способност за работа в мултикултурна среда, възможността за филтриране на съответните данни в информация шум, социална и емоционална интелигентност и сътрудничество във виртуални екипи.   Борбата за таланти Пазарът на труда ще се развива в посока на пазара на служител, което се потвърждава и много оптимистично настроени за демографските промени в Полша. Недостиг на работна ръка работодателите ще се чувствате най-вероятно вече пет години. Предизвикателството за полските фирми да остане на първо място в страната, за да се спре работниците от поколения Y и Z, и така тези, които имат най-голям шанс за разпространение извън границите на страната. На второ място, да намерите отговори на високите си очаквания по отношение на условията на заетост.   Тематичната анализ "МЛАДЕЖТА НА ПАЗАРА НА ТРУДА" показва, че предизвикателствата пред бизнеса в резултат на генерирането на климата и господството на новото поколение.   Работа и личен живот баланс - работа следва да се даде възможност за съвместяване на професионалния и личния живот, това, което може да бъде направено например чрез предоставяне на гъвкаво работно време. Промяна на системите за стимулиране - по-важна роля в привличането на талант може да играе работна атмосфера и възможност за развитие, отколкото заплати. Ръководните екипи wielopokoleniowymi - политики за управление на разнообразието следва да отчитат все повече и повече диверсифициран, и по отношение на възраст, екипи от служители. Социална отговорност на работодателите - младите работници ще бъде изпълнено от наемането на доказателства за изпълнението на стратегията за КСО. Employer Branding - в избора на представители на синдикатите поколения Y и Z ще се ръководи от имиджа на организацията, оттук и необходимостта от правилно управление на марката работодател. - CSR е действието и мисли в дългосрочен план. Предстоящи промени в пазара на труда изискват проактивен подход и управление на разнородни екипи. Отговорност на работодателя може да се изгради своя конкурентно предимство и гарантира стабилна и диверсифицирана компания растеж дори в икономически трудни представители перспектива на по-младото поколение на работници - казва Пьотр Соболевски, координатор на проекти в Отговорен бизнес форум.   Тематичната анализ "МЛАДЕЖТА НА ПАЗАРА НА ТРУДА" е разработен от авторите на отговорен бизнес форум. Next да преразгледа сегашната ситуация на професионалните представители поколения Y и Z в Полша, също го показва прогнозираните и желаните посоки на промяна. Анализът се отнася до редица източници, включително изследвания, ценни поради тяхната полски контекст. С участието на експерт коментари. В допълнение, тя съдържа описания на добри практики, насочени към младите хора, компании като Bank Zachodni WBK, Tchibo, TESCO.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58507
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930