Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2015 09:27 - 10 евтини начини за пускане на пазара на вашия бизнес
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 791 Коментари: 2 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Твърде много собственици на малки фирми мислят за пускане на пазара е като пътуване до зъболекар-нещо, което просто трябва да се направи на всеки шест месеца, или така. Когато маркетингът е непрекъснат и целенасочен, бизнес става по-лесно. Ако перспективи имат положително мнение за вашите продукти и репутация, вие сте, че много по-близо до получаването на продажба.   Ето 10 идеи за това, че-на безценица.   1. Да предприеме стъпки, за да се чувстват специални клиенти. Клиентите отговарят на бъдат признати, по-специално в тези пробив-треска, получават най-ниската цена-пъти. "Дори и с уеб-базирани бизнес, добро обслужване на клиентите е възможно", казва Денис Макмилан, Съсобственик на плюшени Creations, онлайн търговец на дребно на ръчно изработени чанти за пътуване. Макмилан обвива малък, роза с аромат саше на всеки бижута и бельо чанта тя продава и също изпраща саморъчен благодарствено писмо. "Стотинките, но разходите Сашето и бележка добави нещо специално за закупуване," казва тя.   2. Създаване на визитни картички, че перспективите пазят. Повечето визитки се блъскат в рамките на часове на среща. Вместо да се налага вашата карта блъскат, да създаде една, че получателите всъщност ще използва-казват, добре изглеждащ тефтерче с вашата информация за контакт и слоган на всяка страница. "Тефтерчето на визитна картичка е посочено почти ежедневно, отглеждани в продължение на 30 дни, или така, и носи висока възпоменание фактор", казва Елиът Черно, а Нортбрук, Илинойс., Маркетинг консултант, който е специализиран в малките предприятия.   3. Спрете обслужващите изравняващия клиенти. Ако тази идея ви кара да се задъхва, мисля, че по-трудно. Можете да започнете, попадащи за погрешността на увеличаване на продажбите, вместо повишаване на печалбата. Ако спрете да търгува нерентабилни клиенти, ще имате повече време и ресурси, за клиенти, които всъщност растат вашия бизнес. "Най-вероятно, 20% от клиентската си база допринася 150% до 200% от общата годишна база печалбата (TAP); 70% се счупи дори и 10% се струва ти 50% до 100% от TAP", казва Atlanta маркетинг консултант Майкъл Кинг. Вземете подробен поглед към вашите рентабилността на клиентите на данни и след това преки услуги на премии и маркетинг на клиенти, които се броят.   4. Разработване на електронни пощенски списък и изпращане старомодни букви. Повечето фирми са впрегнати силата на електронни бюлетини-и определено трябва да се изпраща една, също. Това е много рентабилен. Но тъй като имейл маркетинг сега е почти повсеместен, можете бързо да се открояват от време на време изпращане на лични, повърхностно-мейл писма до клиенти и потенциални клиенти. Просто се уверете, писмото доставя нещо клиенти искат да четат, независимо дали това е анализ на последните събития във вашата област, първокласни оферти или подсладител персонализирани за получателя (отстъпка от клиента следващата покупка на каквото и да е последния закупен, например) , "Този пощенски трябва да има стойност на тези, които го четат, така че да отразява стойността на това, което предлагаме", казва Лесли Унгар, изпълнителен треньор в Akron, Ohio. "Не забравяйте, че най-добрият начин да се продават е да се каже." Процесът е опростено чрез създаване на шаблон за писма и пликове или етикет на клиента пощенски списък в Microsoft Word в Office 365, който можете да разпечатате. Списъкът пощенския е лесно, създаден в Excel и след това се внасят в Word.   5. насърчаване на вашия профил в рамките на изложения и конференции. Можете бързо да създадете означения, лъскави картички с информация за контакт, новини относно продуктите вложки, или събитие, мини-сайт-всички с Microsoft Publisher. С Office 365, вие също ще имате домакин външен сайт за вашия бизнес, без допълнително заплащане.   6. Съчетайте полезното с приятното-и благотворителност. Ръководи събитие, парти, или конференция за кауза ви е грижа за. Това ви поставя в позицията на опознаване много хора и изобразява вашите малки бизнес лидерски умения. "Аз домакин на годишната бейзболен мач, когато вземам стотици клиенти на игра Къбс в Ригли Фийлд", казва Кейт Кожиол, който е собственик на агенция за връзки с обществеността в Чикаго. "Миналата година, взех 300 души и събрахме $ 10 000 за местна детска болница. Малко хора се обръщат надолу игра, и това е голяма мрежа възможност за гостите. Това ми дава възможност да се свържете отново с настоящите клиенти и впечатли потенциалните клиенти."   7. Създаване на дестинация. Книжарница верига Barnes & Noble има своите кафе-барове. Обзавеждане гигант Ikea предлага детски градини и кафенета. Защо? Така клиентите гравитират към магазините, за да се насладите на опит и излизаш за известно време. Неделя сутрин в Barnes & Noble се превръща в приятен уикенд рутина, а не търговски поръчка. Откраднете тази идея. Този съвет не се ограничава до офлайн дестинации, един от двамата. Използването на реклама заплащане-на-клик, можете да евтино карам на трафика към еднократно новини събитие или специални предложения, посочва Jay Lipe, малък бизнес маркетинг консултант, базирана в Минеаполис. Lipe създаде уеб сайт за игри от Джеймс, търговец на дребно на настолни игри, и бързо привлече клиенти чрез заплащане-на-клик реклами. "Ефектът беше една нощ", казва Lipe. "По традиция в предлагането на пазара света, това отнема седмици или дори месеци, за да генерират приемлива осведоменост и трафик. Тук видяхме трафик скок за една нощ."   8. Станете онлайн експерт. Това е подходът "безплатна проба" до привеждане в бизнеса. Изследвания активни списъци имейл дискусионни и онлайн информационни табла, които са подходящи за вашия бизнес, и публика. Присъединете се към няколко и започнете да публикувате експертни съвети за решаване на проблеми или отговаряте на въпроси. Може да се наложи да продължаваш така за малко. Но наградите се върнат в разплащателната клиенти и референции. "Имейл списъци дискусионни са ми най-голямата единична източник на клиенти през последните осем години", казва Шел Horowitz, малък бизнес маркетинг консултант, базирана в Нортхемптън, Масачузетс.   9. Съдебните местните медии. Редакционните функции предадат по-голямо доверие с потенциални клиенти от платена реклама прави. За да получите покритие от местните медии, независимо дали от град вестници, радио и телевизионни станции, или от търговски списания, имате нужда от свежи, навременна история. Това е обикновено си струва да се наеме опитен публицист, за да позиционирате историите, насочвате подходящи медии представител и писане и изпращане на съобщения за пресата. Обикновено, можете да работите върху краткосрочни или основа при извънредни ситуации.   10. На последно място, не позволявайте на клиентите просто изплъзват. Направете усилие да ги макара обратно. Това струва много по-малко, за да се запази недоволен или неактивни клиент, отколкото да придобият нова. Ако не сте чували от клиент от време на време, изпращане на персонализирани имейл (можете да автоматизирате този процес), питане дали всичко е наред. За клиент, който претърпя лош опит, да вдигне телефона, признавайки, неприятностите и питам, ако има нещо, което мога да направя. A отстъпка не може да навреди от двамата. Да бъдеш мил с клиентите е най-умният търговията ниска цена можете да направите.



Гласувай:
0



1. appen13 - НПО-ДЕБИЛ
05.10.2015 10:24
НПО-ДЕБИЛ
цитирай
2. apostapostoloff - Текстът наистина е
08.10.2015 06:11
дебилен, т. е. напълно неразбираем. Що за език, що за нелепица?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58560
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930