Постинг
30.10.2015 09:20 -
Малък и среден бизнес (различия)
Малък и среден бизнес. Каква е разликата?
Ние ще се опитаме да отговорим на въпроса, което отличава понятието "малък бизнес" и "средни предприятия", както и разглеждане на основните изисквания, както и подхода на Банката за кредитни субекти на принадлежност към двете групи.
В икономическата теория, тези понятия са разделени въз основа на законодателството.
Законите използват няколко критериите, съгласно които компанията принадлежи към една от групите:
1) Брой на служителите: 16-100 души и 101-250 за малки и средни предприятия, съответно. До 15 души са признати приобщаващи на микропредприятията и малките предприятия са.
2) Постъпления от продажби и / или активи. Тя се определя от Данъчния кодекс и Закона за счетоводството. Стойността се определя на всеки 5 години, правителството на Руската федерация.
3) Делът на държавната собственост или чуждестранни инвеститори не трябва да надвишава 25%
Разделянето на тези понятия в законодателството изисква банките да прилагат различни програми на кредитиране субекти на малки и средни предприятия. Въпреки това, банките правят разликата на базата на свой собствен набор от правила, които се изчисляват въз основа на техники в рамките на предприятието за анализ.
Различни критерии се използват в зависимост от конкретната банка. Това може да бъде официален оборота и броя на служителите и др. Обикновено Границата е в диапазона 80-100 млн. Rub. - Официалният оборот и 50-100 хората. - Броят на служителите. Въпреки това, не съществува ясно разделение. Това се случва, че една банка компания ще в малкия бизнес, а другата в средното. Например, медиация, или консултантски фирми с годишен оборот от над 100 млн. Рубли., И изненадващо броя на служителите по-малко от 100 души. или на който един от параметрите, съхранявани в граничната зона.
За такива параметри организации в преход, който е и първият път, кандидатствали за заем, въпросът за това коя от програмите, за да започне сътрудничество с банката? Така че ние се отговори ...
Основната разлика между програмите на кредитиране на малки и средни предприятия е линия на кредитните продукти, предлагани от програмата. В малък бизнес, има няколко много специфични продукти, с ясно разпределение на сумата, времето на изпълнение и целта на кредитирането, както и конкретно име. Например, "заслугата за развитие на бизнеса" или кредит "bizes растеж." Тя е характерна черта на сектора на търговията на дребно като потенциално голяма клиентска база трябва да създаде стандартни продукти.
Средната бизнеса в отсъствието на голяма клиентска база по-изгодно използване на индивидуален подход. Всяка заявка на клиента се счита по отношение на конкретни цели, функции и характеристики на организацията. Индивидуално прегледани и кредитни условия.
Индивидуален подход често се използва в малки предприятия, особено по отношение на кредитирането (скорост на физическо лице, срок на кредита, обезпечение).
Заключение: тази позиция е по-интересна програма бизнес кредитирането средни, като индивидуален подход винаги е по-добре за компанията от стандартния продукт с най-строгите ограничения.
Следващата значима разлика - подход за финансов анализ.
При анализа на програмата на малкия бизнес прави реална картина на бизнеса. Ние анализираме официални и управление на "черни" изказвания. От тази позиция, и счита, всички бизнес процеси, като паричен поток или движение на стоки / продукти. При анализа на Групата отчита реалните свързани компании, включително сляпо, инженерингови фирми. Банката поема, че малките предприятия могат да бъдат значителни разлики между официалния и управление на отчитането. Често организации декларират загубите, когато действително е получил печалба; не поставяйте върху баланса на наличното оборудване и т.н. Ето защо, ако банката ще се ръководи само от официалните данни, кредитът по принцип не е възможно - организиране на нерентабилни, активите не са достатъчни, и така, следователно, поискани административни данни и анализ на реалната ситуация.
Средната бизнеса разглежда само официални изявления, т.е. данъчно отчитане и вътрешни първични твърдения, които се формират въз основа на данъка. Приети за преглед и одитните становища на трети страни одитори. Банките тук показват, че фирмата, която длъжностното лице (деклариран) оборота 80-100 млн. Rub. и повече трябва да бъде достатъчно отворена за данъчна проверка и следователно прозрачна по отношение на официални изявления. Тя характеризира своята позиция, престиж и сериозност на целта, и банката помага да компенсира някои рискове, свързани със сложността на анализа.
Заключение: Организациите, които работят за по-голямата част неофициално, се нуждаят от програма за малкия бизнес, и напълно официални фирми с прозрачна счетоводен отдел могат да ползват кредитиране програма за среден бизнес, освен ако дружеството отговаря на необходимите критерии, които споменати по-горе.
Има няколко разлики. Лихвените проценти в бизнеса средни по принцип са по-ниски, а потенциалните кредитни условия повече. Процесът на разглеждане на въпроса за кредитиране на малкия бизнес отнема 1-3 седмици максимум на месец, средно една бизнес сделка може да се разглежда на 3 месеца или повече.
Спестете пари от бизнес пътуването с тез...
5 начина да продавате по-умно, не по-тру...
3 неща, които всеки бизнес Leader Трябва...
5 начина да продавате по-умно, не по-тру...
3 неща, които всеки бизнес Leader Трябва...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1