Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2015 09:30 - Пътеводител за изучаване и анализ на пазарите
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 276 Коментари: 0 Гласове:
0



 Това ръководство има за цел да се запознаете с проучването на пазара и неговото значение. Той предоставя информация за начина на водене проучване на пазара и описва различните опции, които са на разположение, независимо бюджета си.   1. Какво е проучване на пазара? ↑ отгоре Успешните компании са много добре запознати със своите клиенти и техните конкуренти. Проучване на пазара е да се събере информация, която ще ви помогне да разберете по-добре как хората, които се надяват да продават продуктите си реагират на настоящите и бъдещите си продукти и услуги.   Независимо дали го признават или не, като собственик на бизнес, ти тичам проучване на пазара, по всяко време. Когато говорите с вашите клиенти за бизнеса си или да проверите цената помолете вашите конкуренти, което правите проучване на пазара. Създаването на такъв процес официално може да генерира огромно количество информация за вашите продукти или услуги, вашите клиенти и пазара работите.   Тя ви, които определят нивото на сложност на вашето изследване е, тъй като проучване на пазара, могат да включват широк кръг от дейности. Можете да вземете една страна, прости дейности, които можете да направите сами, като например разработване на кратък въпросник за удовлетвореност на клиента или учебен демографията за вашия район. От друга страна, може да извършва по-сложни дейности, които изискват помощта на една компания, която е специализирана в проучване на пазара. Каквото и бюджета си за проучване на пазара, времето, което трябва или да си опит, можете да постигнете една или друга форма за проучване на пазара и това може да ви помогне да направите по-добри управленски решения.   2. Защо се проведе проучване на пазара? ↑ отгоре Обективно проучване на пазара, за да се събере информация за да ви помогне да вземат информирани бизнес решения за започване на дейност, иновациите и растежа, както и "4 ОУ":   Продукт: Можете да подобрите вашия продукт или услуга сте вдъхновени от какво да научите повече за вашите клиенти за това, което те искат и това, което те наистина се нуждаят. Съсредоточете усилията си върху елементи като функция, външен вид и обслужване на клиентите, както и гаранции.   Цена: Можете да зададете на цена, която ще се основава на маржовете на печалба, по цени, определяни от конкуренти, опции за финансиране или това, което клиентите са готови да платят.   Разпределение (Place): Можете да решите къде да зададете, за да продават своя продукт и как ще го разпространява. Сравнете особеностите на различни места и стойност на търговските обекти (търговия на дребно, едро и онлайн).   Промоция: Може да се мисли за най-добрият начин да се постигне конкретни пазарни сегменти (младост, семейства, студенти, специалисти и т.н.) в областта на рекламата и реклами, социалните медии и образ марка.   Бъдете готови чрез проучване на пазара също така има предимството, че да избегнете неприятни изненади. Интуицията и опит, понякога може да бъде полезно, но научните изследвания и факти, често се използват, за да реша един наистина просто си имидж на пазара.   В допълнение, редовните изследвания ще ви помогне да се следи динамиката на икономиката и демографията. Можете също така да се адаптират към новите правила и в крак с технологичните открития.   Проучване на пазара могат да ви помогнат:   разберем по-добре клиентите си и техните предпочитания (на "четири PS"): проследи профила на клиента си (местоположение, възраст, пол, доходи и т.н.); се развиват по-ефективни маркетингови кампании; намерят най-доброто място за вашия бизнес; какви възможности да развиете бизнеса си и да привличат вашите печалби: разгледа промените в търсенето; предлагат нови продукти или услуги, които потребителите искат да получат; намиране на нови пазари в Канада и в други страни; като се вземат предвид икономическите промени и промените в индустрията - ние също трябва да бъде в състояние да предвидят: модифицирате запаси, цени и нива на персонала се изисква; наблюдава конкуренцията на вашия пазар: намерете вашите конкуренти; получите информация за това как работят вашите конкуренти; научите как клиентите ви сравняват срещу вашите конкуренти; намаляване на рисковете при вземането на оперативни решения: ви служи добре проучени информация - не само интуицията си - да направи бизнес решения. 3. Когато се прави проучване на пазара? ↑ отгоре Проучване на пазара като цяло се признава като компонент на етапа на планиране на бизнеса. В действителност, проучване на пазара е от решаващо значение за стартиращи предприятия и следва да бъде ключов компонент на всяка бизнес план. Събраните използване на пазарно проучване данните са полезни при разработването на бизнес план, тъй като те ще ви помогнат, наред с другото:   оценка на потенциала за продажба на вашите продукти и услуги; идентифициране на демографията на клиентите си; изберете подходящо място за вашия бизнес; за ценовата вашите продукти и вашите услуги; привличане на клиенти към бизнеса ви; създаде имиджа на компанията; определяне на цените за вашите продукти и услуги; гарантира, че рекламата е добре насочена; продават на клиентите си и да печелят повторен бизнес. Бизнес планове и пазарни проучвания не са полезни само за нови предприятия. Точната оценка на пазара и развитието на ефективен план е от решаващо значение за успеха на нови предприятия, като тази на утвърдени фирми.   На Предприемачи, които обмислят да направи значителни промени, като разширяването или преместването на тяхната компания, би било разумно да се проведе проучване на пазара да насочва своите решения. Проучване на пазара би било полезно например в следните случаи:   Новата рекламна кампания; Откриване друг магазин или промените местоположението на магазин; увеличаване на нивата на производство; въвеждане на нови продуктови линии и услуги. Типът информация, събрана чрез проучване на пазара в етапите на планиране и растежа на вашия бизнес може да бъде много полезен в контекста на текущите бизнес дейности. A редовни доставки на пазарна информация може да ви помогне да извлечете максимума от вашата текуща дейност и разработване на пътна карта за бъдещия растеж на бизнеса си.   4. Как да се проведе проучване на пазара? ↑ отгоре На първо място, важно е да се установят ясни цели за да се извърши проучването. Уверете се, че има ясно определени, което ви трябва да знаете и защо.   След като сте установили целите си, е важно да се разработи стратегия и изберете методи за събиране на данни. Двата основни вида на проучване на пазара, които можете да използвате, са основният проучването и вторично проучване.   Основно проучване   A първостепенно значение е търсенето на оригиналната информация, която ви направи по своему (или, което е направил за вас, като компания, специализирана в изследвания на пазара ви е наел) да отговори на конкретен въпрос или поредица от въпроси. Тази информация обикновено се събира чрез проучвания, наблюдение или експериментиране.   Следните са примери за проблеми, които могат да носят първично проучване:   Кои са моите клиенти и как да стигнем до тях? Профили на клиенти Възможни бизнес локации Маркетингови стратегии Какви продукти и услуги, които се нуждаят от купувачи или те искат? Кои са факторите, които влияят върху решенията за покупка на моите клиенти? Цена, обслужване, удобство, имидж и т.н. Каква цена трябва да настроя за моите продукти и услуги? Очакванията на клиентите Кои са конкурентите ми, как работят те и какви са техните силни и слаби страни? Първичният проучване има някои недостатъци, като например това изисква много време и е скъпо, ако не направите сами, а резултатите не са незабавно на разположение.   От положителна гледна точка, изпитване за основна ви дава възможност да се насочите точно групи искате (стр. Ex. Вашите клиенти или на географския пазар за вашия бизнес) и проучване проектирате свой инструмент за намиране отговори на конкретни въпроси. В допълнение към което ви позволява да се поддържат разходите до минимум, реализирането на такова проучване на собствения си, можете да научите повече за пазар на вашата фирма.   Проучвания са най-често използваните инструменти за събиране на информация посредством първични изследвания. Те могат да бъдат изработени от един или повече от следните начини:   По пощата Проспект разпределен в създаване или поща, придружаваща анкетната карта да бъде върнат в лично или по пощата Под съмнение; Трябва да се гарантира мониторинг По телефон Изгоден вариант Тя може да бъде трудно да се направи участници Обществеността не особено като телефонни прекъсвания За интернет или имейл Позволява на участниците да попълнят въпросника, когато им е удобно, с малко усилия Изгоден вариант Лично Лични интервюта или фокус групи Позволява да се включат допълнителни въпроси или за промяна на ориентацията на въпросника на място Може да е трудно да се наемат участници Подготовка собствено проучване въпросник, се уверете, че:   тя е толкова кратка и проста, колкото е възможно; тя е атрактивен и лесен за четене; той прекарва по-общи въпроси към по-конкретни въпроси; тя включва кратка и лесна за разбиране въпроси; тя няма подвеждащи въпроси, двусмислени въпроси, въпроси, които са твърде трудно да се отговори (поради проблеми с паметта, и т.н.); той идва с набор от мерки, разделени в логически категории взаимно изключващи се; тя е обект на предварителни тестове, така че можете да се идентифицират потенциалните проблеми. Мрежата е добър източник на примерни въпроси за анкети, които могат да бъдат адаптирани за свое собствено проучване. Има фирми, които ви позволяват да създавате и да провежда онлайн анкети.   Някои собственици на бизнес са склонни да задават своите клиенти, за да попълните въпросник страхувайте да ги боли най-лесно или да ги дразни. Един добър начин да се намали неудобството е да се даде на клиентите си стимул да попълнят въпросник. Можете да им предложим ваучери или организира реми за клиенти, които да предадат попълнения въпросник.   Можете да получите полезна информация за вашите клиенти, без пряка намеса. Интервюиращия служители събира добра информация, тъй като те са постоянно в контакт с вашите клиенти и да предоставя информация по следните точки:   Профил на клиента; продукти и услуги, поискани от клиентите; удовлетворение от цената и качеството на услугата; преживявания с вашите конкуренти. Изследователски методи, използвани в изследвания на пазара Научете как да използвате общи изследователски методи за проучване на пазара за вашия бизнес.   Разработване на въпросник Анкета правилно обучени да ви помогне да се съберат данни за проучване на пазара.   Видове въпросите в проучването Разглеждане на различните видове затворени въпроси и нерешени въпроси, които могат да бъдат използвани при разследвания.   Sub-проучване   Вторично проучване използва съществуващите ресурси, като например документи на дружеството, проучвания, изследователски проекти и произведения и използва тази информация, за да помогне да отговаря на въпроси. Обикновено това изисква по-малко време, отколкото от първостепенно значение и може да бъде и по-малко скъпо.   Въпреки че средно образование е по-малко, насочена първично проучване, тя събира ценна информация и отговори на въпроси, които не е практично да се справи в рамките на първично проучване (п . ех. оценка на макроикономическите условия) или въпроси, които биха могли да свържат клиентите неудобно, ако те са били помолени директно (стр. ех. въпросите за възрастта и доходите).   Следните въпроси са примерни въпроси, които могат да бъдат разгледани в рамките на средно образование:   Икономическите условия, в които бизнесът ми е да го променят? Да се променят тези условия? Международната икономическа, национално, регионално и местно Какви са тенденциите, които влияят на отрасъла, в който бизнесът ми се променя? Предпочитанията на клиентите Технологичните промени Цените на стоките и услугите Има международни пазари за моите продукти или услуги, които могат да допринесат за растежа на моята фирма? Какви са демографските данни на клиентите си живеят или където моите клиенти? Популациите, възрастови групи, доходи и т.н. Какво е състоянието на пазара на труда? Колко хора имат моите бизнес нужди на уменията? Колко трябва да очаквате да платите моите служители? Документите на фирмата, като фактури, разписки и официални жалби са важни вторични източници на информация, че компаниите могат да използват. Често тези документи дават информация за същите въпроси, които компании искат да намерите отговори в рамките на основното образование. Тези документи трябва да бъдат преразгледани преди обсъждане на провеждането на проучване сред клиентите или преди всяка друга форма на първични изследвания. В контекста на проучване на пазара, на възможната употреба на записи на дружеството включват:   преглед разписки за идентифициране на тенденциите в търсенето на специфични стоки и услуги; дублиране на касовите бележки и клиенти или продукти и услуги, адреси, за да се определи ефективността на рекламата; компилация жалби за идентифициране на области за подобрение по отношение на обслужване на клиентите, цени или продукти и услуги. Статистическите данни, събрани от официални доставчици на статистики и други организации са друг важен вторичен източник на информация. Тази статистика може, от своя страна, да се използват за получаване на аналитични материали и пазарни профили, които могат да помогнат за прилагането на тези фигури в контекст.   Идентифицирайте статистика и анализ, които могат да ви помогнат да вземат управленски решения могат да бъдат трудни, както и закупуване на определени групи от данни може да бъде скъпо. Все пак, има източници на статистически данни и анализ на качеството, които можете да осъществите достъп, както и източници на съвети, които могат да ви помогнат да намерите своя път в цялата наличния хардуер.   Демографията Намери данни, които ви информират за характеристиките на населението, като местоположение, възраст, доходи и ниво на образование и др.   Трудово и осигурително данни Намерете статистика и анализ на труда, заетостта и доходите от официални канадски и международни източници.   Канадската икономика Вземете най-новите официални икономически показатели за изпълнението на много сегменти на канадската икономика.   Данните за промишлени сектори Намерете статистика, която може да ви помогне да разберете по-добре вашата индустрия, и се запознават с най-новите тенденции, които биха могли да повлияят на вашия бизнес.   Внос и износ Намерете статистика за канадската търговия и външна търговия, както и друга информация, която да ви помогне да развиете своя бизнес.   General изследвания и статистика Запознайте се с ресурсите, предлагани от Канада сервизни центрове мрежа за бизнес, Statistics Canada, канадски правителствени библиотеки и Организацията на обединените нации.   Библиотеки, университети, браншови асоциации и служби на различни видове също са вторични източници на изследвания материал.   5. центрове Канада Business Network горе ↑ Канада Business Network сервизни центрове са установени във всяка провинция и предлагат безплатни изследователски материали, както и опит, за да ви помогне да осъществите търсенето.   Свържете се с бизнес мрежата на Канада В Канада Business Network идва с разпределени центрове от бряг до бряг, който предлага наставничество, информация и ресурси, за да направи пътуването ви успех в бизнеса.   Някои центрове включват библиотеки, предлагащи средства за подпомагане на малките предприятия.   Business Link - Предприемачески Research Services Предназначени само: АЛБЕРТА Възможно ли е да търсите безплатна услуга за търсене, за бизнеса, за да ви помогне да започнете или да разширите бизнеса си?   Канада Business - Референтен библиотека Нова Скотия Предназначени само: Нова Скотия Вие искате да започнете или да растат бизнес? Говори с въпросите на информацията, както и достъп до най-новите средства за малките предприятия.   Средно за проучване на пазара - Канада Business Ontario Предназначени само: ONTARIO Вие търсите изследвания безплатна услуга, за да ви помогне да започнете бизнес или да се развиват на съществуващ бизнес?   Стратегически Информационен център Инфо предприемачи Предназначени само: Квебек Списъци за достъп на фирми с профили, както и стратегическата пазарна информация с помощта на експерти в бизнеса информация.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58540
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930