Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2015 09:59 - Спестете пари от бизнес пътуването с тези 5 съвета
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
0



Airbnb през юли обяви старта на нов глобален продукт суит за бизнеса. Този опит да поеме по-голяма от пазара на бизнес-пътуване не е изненадващо, като се има предвид други основни играчи споделяне икономика вече са започнали насочване корпоративни потребители.   Например, Uber просто надмина таксита, като най-често срещаният метод за наземен транспорт за бизнес пътници, според неотдавнашен доклад.   Нов акцент Airbnb по корпоративни потребители означава, че споделянето на икономиката се развива и ще се превърне в нещо обичайно за бизнес пътувания. Но напоследък популярността на тези, които споделят услуги насърчи служителите да резервират своите собствени пътувания - нещо, което може да се окаже скъпо за фирми с недоразвити или дори несъществуващи политики за пътуване, за да ръководят решенията на работниците и служителите.   Свързани: 4 Съвети за изгодно Смесване Pleasure Into Next Вашето бизнес пътуване   Много стартиращи подхождат бизнес пътувания в специална начин, където нещата са оставени до последната минута, или до по преценка на служителите, които не могат да имат опит за пътуване планиране.   Данните показват, че всяка година, вътрешното пътуване струва фирми почти $ 112 милиарда, а служителите прекарват около $ 949 по различни пътни разходи. С всички тези пари става въпрос, той прави много смисъл да се дават на служителите си инструменти, за да направят по-умни решения за пътуване.   Без политика на развит-пътническа, може да загубите ценно време и пари, когато служителите се опитват да намерите най-евтините цени, но не смятат, логистика. Например, ако най-евтиният вариант за Airbnb е другия край на града от мястото на срещата, служителят ще прекарват ценно време в пътуване и действително да увеличи разходите за наземно движение.   Когато резервирате пътуването със самолет, ако трима души организира полети до една конференция през различни носители, пристигане пъти не могат да се подравнят. Така че, вместо да споделят един път с Uber от летището до хотела, компанията ще трябва да плати за три различни вози.   Поради липсата на политика за пътуване може да доведе до пропускане на ползи за компанията, ако служителите резервират своите собствени пътувания и не са наясно с туристически награди членството на компанията.   И накрая, това може да доведе до загуба на ресурси за отчитане сметка. Служителите прекарват времето попълване на отчети за разходи по време на фирмата, както и счетоводния отдел прекарва време и ресурси за рязане проверки за възстановяване на разходи.   Тук са пет хакове за изготвяне на политика за пътуване за стартиране - специално разработена за да се избегнат тези капани:   1. Използвайте шаблони, за да започнете. Има изобилие от безплатни пътувания-политически шаблони са достъпни онлайн (като този), които могат да се използват като отправна точка, за да започне свой собствен занаяти политика.   Свързани: 10 съвета за това, че Super Продуктивни On Your Next Flight   2. Определят доверен туристически мениджър. Ако не разполагат с бюджет за помощник на пълно работно време или на честотната лента на вашия екип да посочи някой, като си пътуване плановик, разгледайте свободна практика сайтове като Upwork за намиране на виртуален помощник, който може да помогне с планирането на търсенето и най- много атрактивни цени.   3. Да си домашното. Хотелски вериги са последователни, но могат да бъдат скъпи (понякога с допълнителни разходи за Wi-Fi и храна). Airbnb може да бъде по-достъпни, но по-малко надеждни (петна Wi-Fi). Extended-хотели престой са склонни да предлагат голяма стойност по-бавни темпове в сравнение с традиционните хотелски вериги - и често включват повече удобства. Проучете всички налични опции, за да се определи това, което работи най-добре за вашия бизнес.   4. Оптимизиране на процеса. Резервация полети, коли под наем и настаняване, чрез различни носители могат да се спестят пари, но той може да създаде административни главоболия. Туристически приложения като Concur са полезни за проследяване на сметка да се автоматизира.   5. Извлечете максимума за парите си. Възползвайте се от туристически награди програми за компенсиране на вашите бизнес пътни разходи. От компанията ниво програми редовни пътници до програми за лоялност на хотел-, тези точки може да добавите бързо, когато вашите служители пътуват често.   След като имате солидна политика при пътувания в място за стартиране, ще намали разходите и ще увеличи ефективността, и вашият екип ще ви благодарим, че корпоративното пътуване - което е достатъчно стресиращо - по-плавен процес.  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58577
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930