Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2015 09:42 - 4 начини за използване на вашия блог, за да пазар вашия бизнес на социални медии
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
0



 в книгата си Не B.S. Пътеводител за директен отговор социални медии маркетинг, бизнес треньор и консултант Dan S. Kennedy и маркетинг стратег Ким Walsh-Филипс ви покаже как да използвате преки маркетингови принципи отговор на различни социални медийни платформи за шофиране реални резултати и печалба. В този откъс редактирана, обясняват авторите само как да създавате и използвате блог, за да помогне в маркетинговите си усилия.   Тези дни, един блог не е задължително. Това е основната основата на ефективен директен отговор социални медии маркетинг стратегия.   За да включите маркетинг в приходите, трябва да се ангажира аудиторията си със съдържание, което е полезно, преди да започнете да продавате. Използвайте вашето съдържание, за да се изгради доверие, привличане на вниманието към проблема, агитират проблема, а след това продаде вашето решение. Това работи много по-добре, отколкото възбуждащ първата, която по-тясно описва благодарността вечеря със семейството на бившия си приятел, а не как искате да се пазар на социалните медии. Създаване на план за съдържание не е трудно, ако първо зададете някои цели, придържайте се към график, и да се ангажира да го през цялата година.   Нека да видим как работи.   1. Поставете си цели. С интегриран план съдържание, определяне на цели за това, което се продава изисква специфичен, подробен подход. Важно е да се започне с ясна визия за вашия желан резултат, тогава създавате съдържание, което го поддържа.   Искате ли да се запълни една работна среща или семинар? Насърчавайте перспективи да насрочи разговор продажбите? Резервирайте вашите поръчки кетъринг? Първо реши цялостната си гол за вашето съдържание. В този етап, също да определи датата на искането за продажба ще се проведе и всякакви стимули, които ще предлагат да управлява продава дома.   Можете да използвате вашия блог, за да предложим на стойност към вашата аудитория, се утвърдите като орган на пазара, да споделят казуси за изграждане на доверие, и да получите повече потенциални клиенти за вашия бизнес.   След като се развие целите си, да създадете график и се придържаме към нея. Независимо дали става веднъж на ден или веднъж седмично, последователност и ангажираност са от ключово значение. Създайте си график въз основа на един може да се придържаме към, за да изгради своя аудитория и генерират тези всички важни фенове Raving.   2. Създаване на ефективен блог. Към блог по начин, който е най-ефективен и ще ви даде най-доброто крайния резултат, започва с края на ум.   Първо, мисля, че на един блог, както уводната статия във вашата медия канал. Това е ваш притежавани медии. Можете да го контролира, и можете да го използвате някакъв начин ви харесва, без значение колко голям или малък е вашата аудитория. Това е мястото, където можете да изразявате мнението си по подходящ начин по дадена тема, тъй като може да повлияе на вашата целева аудитория. Content да се съсредоточи върху интересите и болки вашите перспективи ", за да нулирате на това, което смятат важно.   Бъдете сигурни, за да създадете блог марка "глас." Блогът трябва да има цялостен тонус или тема, или да бъдат представени в гласа на един човек. Фокус вашата марка около вашия уникално предложение продажби за засилване защо сте различен от всички останали, и как можете да помогнете за решаването на болката си перспективи.   Не губете време, опитвайки се да бъде всичко за всички - че няма да създаде на себе си фенове или обръщане на движението в купувачи. Изравнете себе си с определено съобщение, което достига специфичен пазар.   Създайте редакционен календар за планиране на теми, които са допълващи към общите си цели за продажби и комуникационни стратегии. Предумай читателя върху всеки блог пост с промъкнем връх в следващата седмица блог тема. Уверете се, че да се придържаме към вашия график и след последователно.   След като сте създадена вашата цел, да създаде една тема, свързана с продажбите си тема. Например, погледнете списания. Всеки месец, много списания имат определена тема. Например, спортен списание може да има преглед на Madness март в февруарския брой. И докато този въпрос февруари има много други неща в него, той има един куп материали, свързани с колежанското първенство.   За да се постигне крайната си цел на продажба (или много продажби), вашата роля ще се измести с тази на издател и доставчик на съдържание, докато си перспектива получава да знаете.   Следващата ви стъпка е да се разработи четири подтеми, които се отнасят обратно към общата тема на месечния ви тема. Всяка седмица ще се фокусира върху различен аспект на цялостното вашата тема, и всичко ще доведе към четири седмици (или четири дни, ако проведе това в продължение на четири дни в един ред), когато ще направи оферта към аудиторията си с призив за действие , Това седмичното планиране съдържание ще осигури свеж, подходящо съдържание винаги се добавя да запази читатели се интересуват и се занимават нагоре, докато на мястото на продажба. Всеки блог ще доведе до финала на позицията ти започваш да се продаде.   Едно от първите неща за вършене, преди да напише всеки файл е да се уверете, че сте се направят някои изследвания. Обърнете внимание на Quora, LinkedIn отговори, Yahoo! Отговори, или друга подобна Q и A мрежи, където можете да намерите много хора задават въпроси, свързани с Вашата конкретна индустрия. Идентифицирайте отчаянието си, възражения и болка точки за справяне в създаването на съдържание. Бонус: Получавате точно копие, които хората използват, когато се описват болка си точки. Това обикновено е доста по-различно, отколкото на начина, по който тези във вашата индустрия се отнасят към него. Проучване на тези въпроси може да създаде някои идеи и насоки за съдържанието Също така, да вземе отблизо връзките към съдържание в рамките на отговорите на тези въпроси. Следвайте тези връзки, за да видите това, което другите във вашата индустрия правите с тяхното съдържание онлайн. (Шпионаж може да бъде забавно и изгодно! Просто продължавайте тези Данг бинокли скрита.)   Може би ще искате да се създаде и провеждане на проучване, или се обадете на съществуващите си клиенти и потенциални клиенти, за да разберете какви са незадоволени нужди. Когато започнете да пишете съдържанието си, пазят тези незадоволени потребности в ума. Използвайте информацията, която събираме, за да се създаде истинска библиотека от забележително съдържание, което е предназначен да помогне на клиентите си да получат това, което те не могат да получат никъде другаде. Разказването на истории, признания, и предоставяне на нещо ценно, което отговаря на нуждите на хората би трябвало да бъдат включени в съдържанието си.   Всеки пост може да бъде навсякъде от 350 до 2000 думи. Дължината трябва да зависи от колко време е необходимо, за да получите напълно си точка намира. Тествайте какво работи най-добре за вашия конкретен пазар, и да бъдат много предпазливи по отношение на всеки, който се опитва да ви кажа, има един краен изцяло да бъде всичко за всеки пазар.   3. Напишете социални медийни публикации. След като сте си съдържание писмено, използвайте това съдържание като източник за вашите социални медийни публикации за месеца. Ангажирайте си социална мрежа в текущ разговор фокусирани около вашата тема Темата на LinkedIn, Twitter, Facebook и други мрежи. По този начин, цялото съдържание е създаден с продажбите си стратегия в ума. Всички си мнения и предмети са около ходене си перспектива към продажбата.   A насока за съдържание / продажби онлайн е, че вашето съдържание трябва да бъде 85% PBS и 15% QVC, което означава, че не трябва самостоятелно да насърчава или да продаде повече от 15 процента от времето. Ако публикувате една актуализация на ден (препоръчва се), а след това на всеки месец, трябва да са не повече от четири длъжности самореклама.   4. публикуване Automate. On-време и последователна доставка е съществена част от този план за вземане на работа. За да се гарантира това, планирате цялото съдържание предварително. Последното нещо, което искам, е да има блог пост или краен срок социалните медии да ви завладее с никаква представа за какво да се използва съдържание. Използвайте услуги като TweetDeck или HootSuite предварително програма за цялото съдържание на вашия Twitter, Facebook, LinkedIn и. График вашия блог постове и имейли преди време в молбата Ви, както добре.   За блогове, можете да публикувате нова, подходящо съдържание поне веднъж или два пъти седмично. Вашите читатели трябва да знаят също, в деня, когато обикновено публикувате и водят до това разписание. Сигнализиране читатели по имейл за нови постове в блога си и да насърчават тези длъжности във вашия социални медии мрежа.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58475
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930