Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2015 13:27 - Пазарна ниша мишена на нови и стари предприемачи
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
0



 В нашата програма за електронно обучение "От идеята до бизнеса" пазарна ниша е от страна на клиенти, които имат нужда от определен продукт или услуга, а конкуренцията на тази нужда, все още не са обхванати.   Ниша на пазара за навлизане на пазара Пазарната ниша е идеална възможност за навлизане на пазара, поради краткия период на гарантиран доход, но в дългосрочен план, ние най-вероятно ще има конкуренция. Ето защо, ние трябва да се реагира навреме и да спечелим доверието на клиентите в пазарните ниши, които в бъдеще ще имат по-добра стартова позиция по отношение на конкурентите, които влизат.   Всеки нов предприемач трябва да се търсят ниша, тъй като е много трудно да се проникне в пазарния сегмент, в който някои компании вече е запознат с вашите продукти. За да намерите пазарни ниши трябва да мислят творчески и мисля за неща, които няма да бъдат всички толкова очевидно на пръв поглед.   Например, след появата на смарт телефони, някои потребители са искали да замести напълно бележника, но те бяха твърде малки, за екрана на своя смартфон. Тази пазарна ниша успешно попълнено Apple със своя Ipad. За други производители основни електроника ябълката и започва да произвежда таблетни компютри.   Винаги може да се намери нова ниша   The конкуренция, криза и други промени в търсенето на пазара от едно предприятие непрекъснато се адаптират и да потърсят начини за подобряване на своите продукти или да търсят нови купувачи.   Предприемач Сандра Mihelčić, които заедно със съпруга си тече Business Media Group току-що стартира нов медиен проект. "Анализът на пазара и отчасти предприемаческа интуицията, ние сме до заключението, че на хърватския пазар липсва образователна среда (списание), че се обърна към президентите на асоциациите и други лица в организации, но по прост, лесен за разбиране, практичен начин, за да ги образоват и да им предоставят улесняване на управлението на сдружението. Списанието не е проектирано по начин, който утвърждава активизъм асоциации, но съдържанието е изключително образователна, за да помогне в ежедневната си работа.   В Хърватия в момента е около петдесет хиляди регистрирани неправителствени организации, както и миналата година, всеки ден те са регистрирани от тринадесет нови. Разбира се, не всички активни, но ние заключихме, че потенциалният пазар огромен, и не защото не бяха медиите, т.е.. списание по начин, който ги насърчава и учи за правилното провеждане на асоцииране в съответствие с правните разпоредби. Всеки ден сме свидетели многобройни скандали и нарушения в работата на НПО, ние вярваме, че много в резултат от непознаване на задържането им.   Ето защо, ние стартирахме образователни публикации, Udruga.hr списание, което излиза осем пъти в годината като част от нашата медийна група. Вестник е специфична, тъй като текстовете, съдържащи се в списанието, не мога да намеря никъде в интернет, освен в списание Udruga.hr. В допълнение, абонатите имат право да се обадите на консултации в областта на данъчното облагане, правни и счетоводни асоциации, ние наехме експерти, които са два пъти седмично на разположение на нашите читатели.   В допълнение към публикации Udruga.hr едноименния портал и кол център и ние ще организира обучение-семинар и конференция за председатели на асоциации и други заинтересовани лица в сдружения. В парламента, на второ четене на новия Закон за сдруженията, които на сдруженията да се търси по-голяма отговорност и професионализъм при провеждането на едни и същи, и това ни насърчава да започне списание Udruga.hr за читателите по прост и лесно разбираем начин, за да се изясни законодателството.   Реакциите са изключителни, са били ясно желание да тези публикации и се гордеят с нашия автор и редакторска екип, ние сме създали нов медиен проект, който има голям потенциал.   Пазарът все още е една ниша, всеки може да намери в рамките на своята част от работата си. Предприемачите препоръчват винаги мислите логиката на здравия разум, за да поведе в позицията на клиента, да мислят извън кутията и да не обръща внимание на често порочен коментари околната среда, но да се върти вашия филм.   Много вестници са в криза, но трябва да намери ниша, която продава, щампи свързват с други услуги, не е достатъчно натиснете, за да се свържете към интернет издание или мобилно приложение, да се отиде отвъд, за да предложи пакет от продукти и услуги на потенциални клиенти. Клиентите днес са умни, взискателни и готови да платят, ако те предлагат услуга / продукт, който можете да намерите безплатно навсякъде, но само тук-с плащане разбира се. Така че, бъдете креативни, дръпнете се от това, което правят най-добре, нещо, което никой друг няма и за залагането на пазара ", казва тя.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58577
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930