Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2015 09:43 - Три стратегии за успешен бизнес
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 627 Коментари: 0 Гласове:
0



 Майкъл Портър смята, че защитима позиция, заета стратегията за конкурентноспособност на сектора анализ на крайния резултат. Той вярвал, че една успешна, печеливши компании обикновено избират да се състезават и в двата по-ниска цена или диференциация на продукти, за да отговори на специфичните нужди на потребителите. Въпреки че тези две стратегически възможности са взаимно изключващи се, той добави и трета категория - посредници като нишови играчи обслужващи конкретен пазар или продукт сегмент. Porter се посочват три основни стратегии:   1 лидерство, като COST Той предлага по-ниски разходи за широк целеви пазар.   2. Диференциране Осигурява диференцирани продукти и услуги на широк целеви пазар.   3. НАПРЕД / Фокус Или най-ниски разходи или предоставяне на диференцирани продукти за широк целеви пазар.   Porter подчерта лидерство разходите и диференциация между изключителност въз основа на своите собствени наблюдения на фирмите рискуват факта, че те могат да "се заби в средата", тъй като техните конкуренти да ги застигат разходите, така и по-добре от гледна точка на предлагането на продуктите. Разликата между тези две възможности като един добър мач за установил своята 3.virzības стратегия.   Характеристики на сектора определя ефективната стратегия на радиочестотния спектър. Стоков пазар е единствената значима цена. Използването икономическа гледна точка, това означава, съвършена конкуренция. Висша мода на пазара, от друга страна, управлява само диференциация. Цена на този пазар не е фактор при вземането на решения за покупка на потребителите. Повечето от индустрията е смесена, и те процъфтяват в лидер на разходите и няколко доставчици предлагат диференцирани възможности.   Портър препоръчва процес в три етапа анализ за определяне и прилагане на конкурентни стратегии:   1. анализира и изберете сектора, в който да се конкурира (пет източници); 2. анализира и изберете конкурентна стратегия на организацията (обща стратегия); 3. Изпълнението на стратегията, ръководен дейността на дружеството (за анализ на веригата на добавената стойност).   Позицията на компанията е да се промени, когато се променя отношението между петте сили в индустрията.   Plus:   Генерични стратегии Портър включват напрежението между разходите и диференциация. Организациите обикновено работи при по-висока разходна база, ако тя произвежда и продава един отличен продукт, който потребителят оценява. Неговият модел показва, че диференциацията е толкова ефективен, колкото стратегия за лидерство на разходите. Не е най-добрата стратегия. Стратегически позиции са зависими от времето и обстоятелствата. След като сте избрали позиция за изпълнение следва да бъде продължен. Porter основава своя модел на Чандлър (Chandler) предположението, че структурата следва стратегията. Организации изискват различен набор от структурни характеристики, за да започнете да използвате или ниска цена или стратегия диференциация. General избор на стратегия дава насока за ръководството и персонала, за да им помогне да постигнат вътрешен консенсус сред стил на ръководство, система за възнаграждение, политика по наемане и др .. Минуси:   Модел най-подходящ за големи и вече утвърдени фирми. Porter привлече своя анализ главно на големи мултинационални компании с редица стратегически бизнес единици. Въпреки, че идеите, които са в основата на този модел е подходящ и за малки организации и инструменти са твърде мащабни и всеобхватни, за да им се осигури ценни идеи. Porter подчерта колко важно е да се избере една обща стратегия и да го следваме. 70-те години, в края на Porter видяха, че твърде много американски компании са "заседнали в средата" и невъзможността да се конкурират в световен мащаб. Въпреки това, настоящата стратегия теоретици мнение е, че общата стратегия не е абсолютна, а по-скоро като постоянно изчерпателен. Процес стратегия, насочена към намиране на стратегически позиции, в които относителните разходи и равнището на диференциация има голяма разлика. Организацията след това осигурява най-голяма полза за потребителите на по-ниска цена от неговите конкуренти. Верига Value се използва за анализ на позицията на компанията по отношение на преките конкуренти, имайки предвид, че конкуренцията допринася за рентабилността. Това изключва други предположения, като например поглъщането на потребителите, тъй като Александър Haque (Alexander Hax) делта модел. Porter изрази становището, че стратегията за конкурентоспособност за анализа, трябва да се извършва непрекъснато. Mincbergs (Mintzberg) е убеден, че реалната стратегия е в най-добрия двусмислено. Дори ако този сектор е да се определят количествени / икономически промени, реакцията често се случва твърде късно, за да може да се балансира на бизнеса. Повечето от промените в посока нагоре, те се случват интуитивно и творчески, и те могат да бъдат определени по-рано.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58569
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930