Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2015 10:00 - 3 тайни за ефективна комуникация при Rapid бизнес растеж
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 109 Коментари: 0 Гласове:
0



 Помислете за този казус: BlackBerry, след като голям удар на мобилната индустрия, е паднал тежко. Тъй като връх на дружеството през 2007 г., акциите й се е понижила от $ 236 до по-малко от $ 8 на акция. Така че, защо Blackberry губят повече от 95 на сто от стойността си за по-малко от десетилетие? Отговорът: неефективна комуникация.   Свързани: 4 комуникационните навици, които ще ви накарат да се чувствате добре и др   По ирония на съдбата, ръководители на Research In Motion (RIM) - компанията-майка на BlackBerry - не можеха да поддържат линии за комуникация с вечните си отбори. "Всеки просто държат езика зад зъбите [за неспазване на срокове], в очакване на нещо друго, за да се прекъсне", заяви служител на проблема. И, защото служителите не са били комуникиращи, изпълнителни директори на RIM са невежи относно истинския мащаб на проблемите на BlackBerry.   За съжаление, историята на компанията не е необичайно. Много по друг начин-успешни, развиващи се компании имат проблеми заради лошата комуникация. Бързият растеж е една прекрасна възможност, но тя изобилства с шансове за комуникация разбивка. Бума бизнес налага нови служители, но неистов наемане често води до miscommunicated очаквания, неразбрани роли и малко междуличностни познаване.   От време ми в Klout, бързо развиваща стартиране социални медийни анализи, знам последиците от цедено комуникация. Когато пристигнах през 2008 г., бях осми служителя. Когато напуснах 18 месеца по-късно, персоналът е нараснал до почти 60. Всеки съгласи ни трябваше повече хора да поддържаме нашата бърз растеж, но този растеж сам по себе си създал много параграф 22 ситуации: Отдаване бързо, но не по-ниски стандарти. Нека високопоставени членове на екипа увеличат, но не се заключват ключови позиции с вътрешни лица. Дайте нови служители автономия, но не им позволявайте да тече свободно без подходящо обучение.   Тайните на ефективна комуникация В първите дни от живота на стартово му, комуникацията е лесна; учредители могат да седнат на масата с целия екип. Но след като отборът достига двуцифрени стойности - често внезапно, и с десетки нови Посветени - предприемачи може да се окаже предизвикателство да общуват видения на високо ниво с всеки член.   За щастие, има начини за насърчаване на ефективна комуникация по време на растеж напън стартовата си.   1. Уверете йерархии ясни, за да се предотврати съперничества. Когато работех в Klout, един колега и аз обладан различни заглавия, но има същия ранг и работи на едни и същи проекти. Вместо да си сътрудничат ефективно, ние прекарва известно време работи чрез лични проблеми и пряко конкуриращи се за собственост върху проекти. Вместо да делегира задачи, ние и двамата иска да присъства на всяко заседание, защото се страхувахме другото е боклук-говоренето. Целият екип страдал комуникация разбивка като пример за подражание на нашите подчинени недоверчиви навици.   Свързани: Smooth Говорейки Skills сигнал, че вие вероятно Удивителен при повечето неща   И накрая, на нов продуктов мениджър е бил нает от Zynga. След като видя, че никой не е имал право на собственост, той възлага старшинство, както той намери за добре. Въпреки че се оспорва на първо, производителността скочи до небето. С инсталирана свеж, неутрален лидер, дребни битки за лични проблеми спряха, и комуникация за работа в ръка става все по-важно.   2. Да не се притеснявате, че суровата; притеснявате за свършване на работата. За да бъде вашето класиране ясно, че се нуждаете от мениджърски екип, който е бърз на краката си и уверена - дори ако членовете й как могат понякога толкова тежки. Управителят на продукт по Klout които решават нашите комуникационни неволи може да бъде трудно на моменти, но твърдостта на управителя често е била необходима, за да ни държат на задачи, а не карат помежду си.   Като основател Klout в крайна сметка осъзнах, отдел без ясен лидер може правописа опасност за компанията. A лидерство вакуум предизвиква случаен комуникация, тъй като никой не знае на кого да се докладва. На свой ред, това предизвика търкания между служителите, както на екипа дърпа в различни посоки. Нерешителност е по-лошо, отколкото някой е идиот (но се опитайте да не бъде идиот).   3. Амплифицирайте вашето съобщение. След назначаването на ефективни лидери, постоянно общуват крайните цели на дружеството към всеки мениджър. След това работи с тези мениджъри да се гарантира, че съобщението се изразява в действие позиции за своите отбори. Този вид комуникация е изключително важно за по-голяма яснота, тъй като вноските инженери в общата мисия ще бъдат много различни, отколкото, да речем, на ролята на персонал продажбите си.   Особено, тъй като компанията се разраства, че е невъзможно да се отнасят до всяка роля. И докато вие лично може да не е в състояние да говори с всеки служител за когато дружеството е позиция, всякакви и всички комуникационни усилия, които правите, ще бъде за най-добрия.   По време на бърз растеж, ефективна комуникация се свежда до лидерство и собственост. Предприемачите трябва да бъдат смели достатъчно, за да се вземат решения, да делегира собственост членовете на екипа и задръжте всички отговорни - редовно, постоянно. Clear, ефективна комуникация може да звучи като хубава-да-да има качество, а не трябва да има, но това е иглата и конеца, която поддържа вашата развиваща се компания от пукат по шевовете си.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58568
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930