Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2015 09:18 - 5 начина да продавате по-умно, не по-трудно
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 295 Коментари: 0 Гласове:
0



В продажбите, клиентите са най-трудните си критици. Притеснени, че те могат да бъдат очаровани в закупуването на змия масло, те веднага се примири гарда си и да намерят извинение да не се харчат трудно спечелените пари. Но интелигентни предприемачи и търговци да намерят начини за изграждане на разбирателство с потенциални клиенти и след това да докажат стойността на техния продукт или услуга.   За да стане по-опитен в генериране на бай-ин с перспективи и последователно близки продажби, тук са пет съвета, които да продават по-умни.   Свързани: 6 начина да спре да продава и да получите повече клиенти Изкупуването   1. Запознайте своите латентни нужди. Клиентите не винаги знаят как да изразяват своите потребности. Докато те могат да кажат, че искат да развиват своя Facebook фен база, най-големият им приоритет може да бъде да се подобри тяхната органична обсег.   Научете как да се идентифицират латентни нужди, и да намерят възможности да правят потребителите по-голям успех в работата си. С по-дълбоко разбиране на това, което вашите клиенти наистина ги е грижа за, можете да забележите, че елементите са реални прекъсвачи, ламперии и да ги премахнете от разговора.   2. Лесен притеснения с казуси и признания. Понякога клиентите им е трудно да си представим как те могат да бъдат в състояние да прилага нов метод или технология за техния бизнес. Въпреки че стойността на вашия принос изглежда очевидно за вас, може да се почувства неясно на клиент. Следователно, купувачите стават скептични.   "Ако имате съмнения и тревоги, когато правят големи покупки, че е безопасно да се предположи, същите неща се случват с някои от потенциалните си клиенти", казва Nan Hruby на HNH Обучение по продажби. За преодоляване на купувача резервации, да споделят истории или обезпечение, че подробно как други клиенти са се възползвали от вашия продукт или услуга. Твърдение, че други фирми използват и екстракт от стойността си приноси да могат клиентите по-отворени към промените.   Също така, ако вашият клиент се чувства тя е сред връстниците си, тя ще се чувстват много по-удобно с приемате Вашето предложение. Hruby знае, "Понякога просто показва перспективата списък на фирмите или на клиенти, които сте направили за работа в миналото е достатъчно, за да сложи ума перспективата е най-лесно."   Свързани: Бъдете като Eric Church. Съсредоточете се върху Вашите първи Фанатиците за Big Time-финал.   3. продава по-малко. Когато цената е от първостепенно значение, за да се намерят начини да се настанят на вашите бюджет на клиента. Много пъти, просто решение е намаляване на количеството работа, предложени, за да свалят общите разходи на клиента си.   Джим Herst, главен изпълнителен директор на Perceptive Selling инициатива, Inc., препоръчва продажба на клиенти на по-малки проекти, първо да се отвори прозорец от възможности по-късно. Herst нарича този подход "на стъпалото-в-врата". Чрез осигуряването малък ангажимент предварително, можете да получите "да" от клиенти предприятието, които ще бъдат по-склонни да пеят една и съща мелодия, когато се разпъват последващи ангажименти.   4. Обяснете на последиците от бездействието. Да мотивира клиентите да предприемат определено действие, първо трябва да се обясни какво може да се случи, когато те бездействат. Тъй като хората са склонни да се застраховат срещу негативни последици, може да се намери емоционален отзвук от подробно какво може да се случи, ако клиентът не следват чрез с най-новите си препоръка.   Заплахи фирми могат да се сблъскат включват: конкурентните сили, потъмнял продажби, по-стръмен кривата на обучение по-късни и повече. Бизнесът трябва да знаят, че ако не ви приеме предложение сега, те ще прекарват повече време и пари по-късно, почистване тяхната каша.   5. Обучение на вашите клиенти. Донеси клиенти обратно към средата на фунията на продажбите. Ако те все още не са готови да ви даде по-уверени "да", прекарват повече време образоването клиенти за стойността ви предложи. Избягвайте бутане изключително трудно и да използвате имейл маркетинг и пренасочване обяви за споделяне на информация и материали клиентите могат да преразгледат, за да им помогне да достигнат благоприятно решение за работа с вас. Този подход позволява да напредват през фунията на продажбите в техните собствени темпове.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58483
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930