Постинг
05.12.2016 11:47 -
ЕВРОПА: РАЗХОДИТЕ ЗА ОНЛАЙН РЕКЛАМА ИЗПРЕВАРИ TV
Интернет е определено най-мощното средство за съвременния свят. Това не е изненадващо, че компаниите харчат за реклама в мрежата вече е надхвърлен инвестиции за насърчаване на предприятията и бизнеса в телевизията. Това се потвърждава и от данните на БенчМарк на IAB AdEx .
Данните, които по време на конференцията в Лисабон Интеракт публикувани в бенчмарка IAB AdEx показва, че европейските компании разчитат на рекламна мрежа . 2015 е първият в историята, в която да се насърчи интернет повече, отколкото се изразходват за телевизионна реклама. и нарастващата тенденция се забелязва и в Полша. През цялата миналата година, онлайн реклама е нараснал с нас 21,8%. Това е една от най-ниските на континента. По-силни увеличения са наблюдавани само в Ирландия и България.
Компанията IAB анализира ситуацията в 27-те страни на Европейския съюз, и смята, че европейските компании са разпределени на рекламни мрежи, включително 36.2 милиарда евро . В сравнение с предходната година се наблюдава увеличаване на 13,1%. За сравнение, рекламни спотове, излъчвани телевизионни компании изразходват 33,3 милиарда евро. За разлика от тях, за това как бързо разработен онлайн реклама през последното десетилетие е най-добре се вижда от факта, че дори и през 2006 г. Рекламодателите инвестирали в него само 6,6 млрд.
С поглед към различните форми на онлайн реклама и бизнес , ще откриете, че най-голямото увеличение в инвестициите съответната вида на дисплей рекламата . Издадена на тях със 17.4% повече, отколкото през 2014 г. До момента повече посвети на тези цели полските предприемачи - в нашата страна увеличава разходите за дисплей реклама е до 32,5%. За 12,6% повече в сравнение с миналата година разходите на европейските предприятия, рекламиращи в търсачките. Трябва също да се отбележи значително увеличение на мобилната реклама. Целият пазар на мобилни услуги е нараснал на континента в продължение на повече от 60%. Мобилната реклама търсене е от 54,7% повече, отколкото година по-рано.
Когато става дума за страни, в които Интернет рекламата е най-популярен, на седалката принадлежи на лидера на Великобритания . Фирми, работещи там, за да се насърчи мрежата издадени 11,8 милиарда долара. По този начин, британците напред от Германия и Франция, където разходите за онлайн промоция бяха последователно 5,7 милиарда евро и 4,2 милиарда евро. Малко по-малките компании са инвестирали в телевизионни реклами, които, обаче, все още в навечерието на промоцията в пресата. За текущата година се предвижда продължаване на тези тенденции.
Данните, които по време на конференцията в Лисабон Интеракт публикувани в бенчмарка IAB AdEx показва, че европейските компании разчитат на рекламна мрежа . 2015 е първият в историята, в която да се насърчи интернет повече, отколкото се изразходват за телевизионна реклама. и нарастващата тенденция се забелязва и в Полша. През цялата миналата година, онлайн реклама е нараснал с нас 21,8%. Това е една от най-ниските на континента. По-силни увеличения са наблюдавани само в Ирландия и България.
Компанията IAB анализира ситуацията в 27-те страни на Европейския съюз, и смята, че европейските компании са разпределени на рекламни мрежи, включително 36.2 милиарда евро . В сравнение с предходната година се наблюдава увеличаване на 13,1%. За сравнение, рекламни спотове, излъчвани телевизионни компании изразходват 33,3 милиарда евро. За разлика от тях, за това как бързо разработен онлайн реклама през последното десетилетие е най-добре се вижда от факта, че дори и през 2006 г. Рекламодателите инвестирали в него само 6,6 млрд.
С поглед към различните форми на онлайн реклама и бизнес , ще откриете, че най-голямото увеличение в инвестициите съответната вида на дисплей рекламата . Издадена на тях със 17.4% повече, отколкото през 2014 г. До момента повече посвети на тези цели полските предприемачи - в нашата страна увеличава разходите за дисплей реклама е до 32,5%. За 12,6% повече в сравнение с миналата година разходите на европейските предприятия, рекламиращи в търсачките. Трябва също да се отбележи значително увеличение на мобилната реклама. Целият пазар на мобилни услуги е нараснал на континента в продължение на повече от 60%. Мобилната реклама търсене е от 54,7% повече, отколкото година по-рано.
Когато става дума за страни, в които Интернет рекламата е най-популярен, на седалката принадлежи на лидера на Великобритания . Фирми, работещи там, за да се насърчи мрежата издадени 11,8 милиарда долара. По този начин, британците напред от Германия и Франция, където разходите за онлайн промоция бяха последователно 5,7 милиарда евро и 4,2 милиарда евро. Малко по-малките компании са инвестирали в телевизионни реклами, които, обаче, все още в навечерието на промоцията в пресата. За текущата година се предвижда продължаване на тези тенденции.
Как да Transform това, което "Good ...
Спестете пари от бизнес пътуването с тез...
5 начина да продавате по-умно, не по-тру...
Спестете пари от бизнес пътуването с тез...
5 начина да продавате по-умно, не по-тру...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1