Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2015 09:28 - Как да кръстиш бизнеса си
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 191 Коментари: 0 Гласове:
0



 Какво е едно име? Много, когато става въпрос за малък бизнес успех. Дясната името може да направи вашата компания на разговори в града. The погрешно да я обрекло да забвение и неуспех. В идеалния случай, вашето име трябва да предадат на експертиза, стойността и уникалността на продукта или услугата, сте развили.   Някои експерти смятат, че най-добрите имена са абстрактни, празен лист, върху която да се създаде един образ. Други смятат, че имената трябва да бъдат информативни да знаят клиентите веднага какъв е вашият бизнес е. Някои вярват, че измислен имена (които идват от конфекционирани думи) са по-запомнящи се от имена, които използват истински думи. Други смятат, че те са незапомнящи се.   В действителност, всяко име може да бъде ефективна, ако това е подкрепено от подходяща маркетингова стратегия. Ето какво ще трябва да се помисли, за да даде своя малък бизнес най-подходящата и ефективна името.   Привлече Expert Help да започнете Очаквайте с добро име на фирмата може да бъде сложен процес. Може да се помисли консултации експерт, особено ако сте в област, в която името на вашата фирма може да повлияе на успеха на вашия бизнес. Именуване фирми имат сложни системи за създаване на нови имена и те знаят пътя си около законите за търговските марки. Те може да ви посъветва срещу лоши имена избор и да обясни защо другите са добри.   Недостатъкът е цена. Професионален именуване фирма може да се зарежда толкова, колкото $ 80 000 за разработване на име. Това обикновено включва друга работа, идентичност и графичен дизайн, като част от пакета, според Laurel Сътън, главен с реплика Марка Името на развитие. Наименуване на услуги, които събират най-малко $ 50 не съществуват, но прекарва една разумна сума пари рано за качество на експертни съвети може да ви спести пари в дългосрочен план.   Какво има в името? Започнете, като реши какво искате вашето име да общуват. Тя трябва да се засилят ключовите елементи на вашия бизнес. Вашата работа в развиващите се една ниша и мисия ще ви помогне да се установят елементите, които искате да се наблегне на ваше име.   Колкото повече си име комуникира на потребителите за вашия бизнес, толкова по-малко усилие трябва да упражнява да го обясня. Според експерти именуване, предприемачите трябва да дават приоритет на истински думи или комбинации от думи над изфабрикувани думи. Хората предпочитат думи те могат да се отнасят до и разбират. Ето защо професионалните namers универсално осъдят низове от числа или инициали, както е лош избор.   От друга страна, възможно е името, което ще бъде твърде значимо. Общи клопки са географски или родови имена. Един хипотетичен пример е "San Pablo Disk Drives." Какво става, ако компанията иска да разшири отвъд град Сан Пабло, Калифорния? Какво значение ще има това име за потребителите в Чикаго или Питсбърг? И какво, ако компанията диверсифицира отвъд дискови устройства в софтуер или компютър инструкции за експлоатация?   Как може едно име да бъде едновременно смислен и широка? Описателни имена кажат нещо конкретно за бизнес - това, което прави, когато се намира и така на него. Подтекст имена са по-абстрактни. Те се фокусират върху това, което бизнесът е около.   Помислете "Italiatour", име, което е разработено от една именуване компания да подпомага развитието на пакетни екскурзии до Италия. Въпреки, че това не е истинска дума, името е смислен и клиентите могат да разпознават веднага това, което се предлага. Дори по-добре, "Italiatour" предизвиква вълнение на пътуване в чужбина.   При избора на име на фирма, имайте предвид следните съвети в ума:   Изберете име, което се харесва не само на вас, но и за вида на клиентите, които се опитвате да привлечете. Изберете утешително или познато име, което внушава приятни спомени, така че клиентите да отговорят на вашия бизнес на емоционално ниво. Не вдигайте име, което е дълъг или объркващо. Стойте далеч от сладък каламбури, че само вие да разберат. Да не се използва думата "Inc.", след като вашето име, освен ако фирмата ви е действително включен. Вземи Creative Във време, когато почти всяка съществуваща дума в езика е запазена марка, възможността печели доста име е все по-популярни. Някои примери са Acura и Compaq, които са разработени от именуване фирма NameLab.   Измислен имена могат да бъдат по-значими, отколкото съществуващите думи, казва председателят NameLab Michael Barr. Например, "Acura" няма определение речника, но думата предполага прецизно проектиране, точно както на компанията, предназначен. Екипът NameLab създадоха името Acura от "ACU," дума сегмент, който означава "точен" на много езици. Работейки с смислени думи сегменти (какво езиковеди наричат морфеми) като "ACU," Barr казва, че компанията произвежда нови думи, които са едновременно значима и уникална.   Barr признава обаче, че конфекционирани думи не са правилното решение за всяка ситуация. Нови думи са сложни и могат да създадат усещането, че такъв продукт, услуга или компания е комплекс, който не може да е вярно. Plus, именуване начинаещи може да намерите този вид печели доста извън техните възможности.   По-лесен решение е да се използват нови форми или начини на изписване на съществуващи думи. Например, NameLab създаден името Compaq, когато нова компютърна компания дойде да ги хвалят новия си преносим компютър. Екипът мислех за думата "компактен" и се изкачи с Compaq, които повярваха ще бъде по-малко общи и по-забележими.   Тествайте Вашето име След като сте се стесни полето за четири или пет имена, които са запомнящи се и изразителен, готови ли сте да направите търсене търговска марка. Не всяко търговско наименование трябва да бъде запазена марка, толкова дълго, колкото си държавно правителство дава зелена светлина и да не са в нарушение на някой друг търговско наименование. Но трябва да имате предвид наемането на адвокат търговска марка или поне търговска марка търсене фирма, преди да се уверите, нова вашето име не нарушава по друг търговска марка на бизнеса.   За илюстрация на риска ви свършат, ако стъпите на съществуваща марка, помислете за това: Вие притежавате нов производствен бизнес, който е на път да достави първите си поръчки, когато един неясен компания в Ogunquit, Мейн, смята името на вашия бизнес нарушение на тяхна запазена марка. Тя ви ангажира с правна битка, която фалирали вашия бизнес. Това можеше да бъде избегната, ако потърси експертна помощ. В допълнителните пари ще похарчите сега може да ви спести безброй главоболия и разноски по-надолу по пътя.   Final Анализ Ако имате късмет, ще се окажете с три до пет имена, които преминават всички ваши тестове. Сега, как да вземете окончателно решение?   Припомнете си, всичките си първоначални критерии. Кое име е най-подходящ вашите цели? Кое име най-точно описва компанията имате в предвид?   Някои предприемачи пристигат на окончателно решение, като отидете с червата им, или чрез извършване на проучване на потребителите или тестове с фокус групи, за да видите колко имена се възприемат. Можете да драскулка представа за това, което всяко име ще изглежда като на признак или на бизнес канцеларски материали. Прочетете всяко име на глас, като се обръща внимание на начина, по който звучи, ако предвиждате реклама по радиото или телемаркетинг във вашето бъдеще. Използвайте един или всички от тези критерии.   Имайте предвид, че професионалните именуване фирмите отделят някъде от шест седмици до шест месеца в процеса на именуване. Може би няма да има толкова много време, но планират да прекарат най-малко няколко седмици върху избора на име.   След като е направен вашето решение, да започне изграждането на вашия ентусиазъм за новото име веднага. Вашето име е първата ви стъпка към изграждането на силна фирмена идентичност, този, който трябва да продължи толкова дълго, колкото сте в бизнеса.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58590
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930