Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2015 09:36 - Правилникът на качеството си на франчайзодателя
Автор: biznesnovinii Категория: Бизнес   
Прочетен: 98 Коментари: 0 Гласове:
0



 Присъединете се към нас на конференция растеж Предприемач списание, 15 декември в Лонг Бийч, Калифорния. За един ден на свежи идеи, бизнес менторинг и мрежи. Местата са ограничени - Регистрирайте се сега, за да си осигурите място и да получи изключителна скорост четец (изтича на 08.12).   В Франчайз вашия бизнес, автор и франчайз консултант Mark Siebert предлага най-как-да насочи към наемането на един от най-великите стратегии за растеж всякога: франчайзинг. Siebert споделя десетилетия опит, познания и практически съвети, за да разширите бизнеса си експоненциално чрез франчайзинг, като се избягва капаните. В този откъс редактирана, Siebert предлага законен описание на франчайз както от федералните и щатските перспектива.   Всеки знае какво е франчайз е, нали? Това е Макдоналдс, Jiffy Lube и Century 21. Това е Subway, Масаж Envy и Holiday Inn.   Но много хора ще бъдат изненадани да чуят, че някои от най-големите компании в сутерена са и франчайзи. Същото важи и за почистване на килими, дърво реставрация, поддръжка на тревни площи, както и десетки други индустрии. Най-големите доставчици на у дома, по немедицински грижи за възрастни граждани са франчайзи. И така са много от най-големите световни хотелски марки. Ти име, и шансовете са, че е бил на франчайзинга.   Най-общо казано, франчайзополучател е някой, който плаща франчайзодател първоначална такса за франчайз, средно с близо $ 30 000 на днешния пазар, за правото да се извършва дейност по силата на името на франчайзодателя се използва бизнес модела на франчайзодателя. The франчайзополучателя обзавежда всичко на капитала, необходим за откриване на бизнеса и поема пълна финансова и оперативна отговорност за управлението на бизнеса. The франчайзополучателя като цяло също ще плащат продължава роялти (обикновено между 4 и 10% от брутните продажби, или дори по-високи) на франчайзодателя, а често и на франчайзополучателя ще купуват продукти от франчайзодателя.   Франчайзодателят, от своя страна, ще позволи на франчайзополучателя да използва своята търговска марка. Франчайзодателят тренира на франчайзополучателя да стартира бизнес в съответствие с нейните стандарти. Франчайзодателят цяло ще съдейства на франчайзополучателя, по време на периода на стартиране. И франчайзодателя ще осигури постоянна подкрепа и помощ на франчайзополучателя. Степента, вида и качеството на тази постоянна подкрепа често ще се различават, но за много франчайзодатели тя ще бъде под формата на рекламни помощ, покупателната способност, поддръжка на марката, финансовото ръководство и продължаващата оперативна подкрепа.   Терминът "франчайзинг" е с много специфична правна дефиниция в САЩ и в други страни, в които те са регламентирани. В САЩ, Федералната търговска комисия в FTC член 436, определя франчайз като бизнес отношения, които има три определящи елементи:   1. Използването на обща име или търговска марка   2. Наличието на "значителен оперативен контрол" или "значителна оперативна помощ"   3. изисква плащане на повече от $ 500 през първите шест месеца на операцията от франчайзополучателя (включително първоначални такси, хонорари, рекламни такси, такси за обучение или таксите за оборудване)   Ако бизнес отношения има определящи елементи на франчайз под върховенството на FTC, франчайзодателят трябва да предостави на бъдещия франчайзополучателя с Document Франчайз Оповестяване (или FDD), което прави някои оповестявания към франчайзополучателите преди продажбата на франчайз. Наред с тези задължения за оповестяване, процес, продажбите на франчайзодателя се регулира и от това правило.   Един FDD трябва да съдържа 23 конкретни точки от оповестяване в определен формат. В допълнение, FDD, трябва да включва всички договори бъдещият франчайзополучателя трябва да подпишат (включително споразумението за франчайзинг и други спомагателни юридически документи, както и всяко споразумение за финансиране или споразумение за развитие зона, например), както и копие от одитираните финансови отчети на франчайзодателя. (Ако не са одитирани финансови отчети, не се притеснявайте. Почти всички нови франчайзодатели ще създадат нов корпоративен и просто да оповести наскоро одитиран счетоводен баланс на тази корпорация да отговаря на изискването.)   След това трябва да се следват сравнително прост набор от правила, регулиращи продажбата на франчайзи, включително:   Трябва да се представи FDD на бъдещия франчайзополучателя най-малко 14 дни преди датата на продажбата на франчайз (без да се брои денят ви представим FDD или датата, на която е подписан договора), или в разумен срок по искане на бъдещия франчайзополучател.   Трябва да предоставя на бъдещия франчайзополучателя с напълно попълнено изчакване франчайз споразумение най-малко седем дни преди датата на продажбата на франчайз. (Този път може да работи едновременно с 14-те дни, обсъдени по-горе, ако споразумението се попълва.)   Трябва да се ограничи това, което казвате по определени въпроси (представителства финансовите резултати от дейността и т.н.) до само това, което са включени във вашата FDD. Ако решите да не се направи представяне на финансовите резултати (преди това се нарича претенция печалби), няма да може да се осигури перспективата всякаква информация за продажби или приходи. И докато може да им предостави информация за разходите, не можете да го направите във формат, който ще им позволи да се изчисли продажбите или приходите (така проценти от приходи не са позволени).   Трябва да се отнасяме към всички с подобно положение перспективи в един и същи начин - така че материалните условия на споразумението не може да се договарят, освен ако не сте готови да влязат в същите тези преговори с всички с подобно положение франчайзополучатели и напълно разкрива както вашата готовност да преговарят и границите, в които ще се преговаря (което, разбира се, води преговори за самоубийство).   Макар че има други въпроси за привеждане в съответствие и документация, които ще трябва да бъдат наясно, процесът е доста проста.   Допълнителни усложнения: Държавни Определения Това е всичко, направено по-забавно и от факта, че в настоящия момент, 30 държави, които понастоящем регулират или франчайзи или бизнес възможности. Много от тези държави имат своя собствена дефиниция за това какво представлява просто франчайз в тяхното законодателство.   За много хора, правната дефиниция включва: а) използването на търговската марка, б) една общност на интереси или общ маркетингов план, и в) плащането на такса. Но в някои държави (като Ню Йорк), можете да предизвика франчайз закони, дори без да позволи на някой да използва запазената ви марка. В други, като Illinois, че пусковото елемент за необходимо плащането не е $ 500 през първите шест месеца на операцията, но $ 500 през целия живот на връзката. Освен това, освобождаванията за оповестяване, които са признати на федерално ниво, не могат да бъдат признати на държавно ниво като изключения от регистрация или подаване.   Списъкът на сложност продължава и върху. Седем от тези държави изискват от вас да представи своя франчайз реклама за одобрение преди да го използвате. Докато повечето от тези държави имат подобен език по отношение на сроковете за оповестяване (след като прие новия период 14-дневно изчакване между разкриването и подписване на договор за франчайз), а други продължават да работят по старата 10-бизнес-дневен правилото чака, че първоначално е бил обявен по версия на FTC Правило 436. от 1979 г. По същия начин, докато най-вече не изисква регистрация брокер, отново за приемане на стандартите на новата федерална правило, някои продължават да се държат за тази тромава изискване. Някои държави, в действителност, изискват франчайзодатели да разкрие техните потенциални франчайзополучатели на първата лична среща - друго наследство от предишната версия на правилото за FTC.   Освен това, ситуациите, които предизвикват необходимостта да се регистрирате или да подаде документите си ще варират от една държава в друга. Те включват:   Ако франчайзодателят е физически разположена в това състояние Ако франчайзодателят е включено в това състояние Ако на франчайзополучателя е местно лице на тази държава, ако територията на франчайзополучателя ще включва територия в това състояние Ако обсъждането на продажбата на франчайз се извършва в това състояние



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesnovinii
Категория: Бизнес
Прочетен: 58596
Постинги: 167
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930